AvtoVAZ doreste sa modernizeze tehnica modelului de clasa mica si a inceput negocierile cu General Motors. Conform zvonurilor din presa rusa, in locul motorul actual de 1,6 litri si 81 CP, ar urma sa fie folosit cel al lui Opel, cu tehnologie Twinport, de 1.400 cmc si 90 CP, cel mai devreme din 2008. Trecerea la agregatul mult mai modern este justificata si de costuri. Momentan, pentru a produce motorul propriu AvtoVAZ cheltuie 1.100 euro pe bucata, in timp ce Ecotec-ul costa 1.300 euro. Putem sa spunem ca rusilor le renteaza sa faca rocada chiar si fara sa creasca pretul. Cea mai mare problema cu Kalina au reprezentat-o amanarile constante. Modelul a fost prezentat pentru prima oara in 1999 (cand parea un produs modern), dar productia propriu-zisa a fost inceputa abia in 2004. Deci, rusilor nu le ramane decat sa incerce sa dea 110% pentru a nu pierde lupta definitiv, iar folosirea motoarelor Opel poate fi una din caile de urmat.

NOUTATICE MAI FABRICA RUSIINOU MODEL IMSPROBABIL UN NOU MODEL POBEDA
V
O
L
G
AUN POTENTIAL CONCURENT LA HUMMER-UL AMERICANUAZ PATRIOTCE AU FARICAT RUSII