LADA KALINALADA KALINA GTI

Incepand cu sfirsitul lui 2007 este posibil ca modelul KALINA GTI sa intre in competiile internationale auto.

Lada Kalina break si hatchback au fost prezentate deja si vor fi prezente si pe piata romaneasca in a doua jumatate a acestui an. Iata o avant-premiera a acestora!

LADA KALINA BREAKLADA KALINALADA KALINA HATCHBACKGTIBREAKEURO 4

La sfirsitul acestui an isi va face aparitia si KALINA cu motor echipat cu 16 valve!

LADA KALINA 16 VALVE
IATA SI CATEVA DIN NOILE PROIECTE ALE RUSILOR DE LA LADAUN POSIBIL INLOCUITOR, CREDEM NOI, AL "LADA NIVA"

LADA OKA, foarte posibil sa apara pe pietele occidentale in acest an.

LADA OKA

Foarte posibil ca acest model sport coupe sa intre si in productia de serie!

HATCH-BACKOKALADA CLADA CGENEVA 2007 LADA REVINE IN FORTALADA CLADA CLADA CLADA C

 Rusii in general sunt o prezenta rara la Saloanele Auto Internationale dar la Salonul de la Geneva, din acest an n-au nici un motiv sa stea ascunsi dupa standurile marilor companii.
Acestia participa cu un nou concept, denumit simplu C, foarte modern, de-a dreptul agresiv, si, daca zvonurile se vor confirma, nici tehnologia lui nu este tocmai din Evul Mediu.
Lada C este fara indoiala, o revolutie. Desi putem spune ca face uz de cateva artificii imprumutate, rezultatul este totusi decent.
Astfel, partea frontala face cinste lui VW Iroc, prezentat anul trecut, in timp ce spatele ne aduce aminte de Fiat Stilo in trei usi. Cu toate acestea am vazut automobile mult mai plictisitoare la standurile marilor companii europene si nu numai.
De vina sunt
accentele sportive (jante de 18 toli, bosaje proeminente, “branhiile” de pe aripi), care aproape ca-l fac egalul oricarui hot hatch de pe piata.

Pe langa design, la fel de interesanta este si tehnologia de sub caroserie. Compacta – 4,208 m lungime, 1,837 m latime si 1,548 m inaltime – este propulsata de un motor de 2.000 cmc, de origine necunoscuta, capabil sa-I imprime o viteza maxima de 210 km/h.
Platforma a fost elaborata impreuna cu specialistii de la
Magna-Steyr si rusii sustin ca va face fata cu brio normelor calitative (si de siguranta) europene.
Mai tarziu vor sosi si alte variante de caroserie (cu
hayon, sedan, combi si crossover), cat si o gama completa de motorizari, cu cilindreea cuprinsa intre 1,6-2 litri.
Conform planurilor, Lada C urmeaza sa fie prezenta pe toate
pietele importante din lume.
Intrebarea este daca rusii vor fi capabili sa se tina de cuvant.
Cu modelul
Kalina au facut greseala sa-l amane repetat, ceea ce a cauzat invechirea morala a conceptului, care in 1999 (la prezentare) parea foarte modern.
Insa, conform unor informatii neoficiale, conducerea companiei a reusit sa convinga mai multi
investitori cu greutate sa participe la acest proiect, deci Lada C s-ar putea sa aiba un viitor.